Svar på tal

  2013-07-12 / 00:43:17 / R A N D O M D A Y /

Fick en fråga om hur jag och min pojkvän blev tillsammans och hur vi lärde känna varandra.. Önskade det var någon sagolik berättelse som mina barnbarn gärna lyssnar på fast nej..

Vi började faktiskt i samma klass hehe. Och det var verkligen inte kärlek vid första ögonkastet. Efter många elaka kommentarer från hans sida så föll vi faktiskt för varandra...

Ni vet när man är förälskad och det pirrar i magen varje gång man får ett sms?? Ja, även fast jag bara försökte hitta på konversationer om morgondagens lektioner så blev jag fan kär. Och efter ett halvår i skolan så blev det vi, genom ett gulligt sms där han svarade att jag var hans flickvän.

TADAAAAAAA. efter snart 17 månader är vi fortf tillsammans och många fler ska det bli. Love my man <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious