...

  2013-01-03 / 00:58:31 / R A N D O M D A Y /

Vet inte va jag ska göra, om 8 månader fyller jag 18. Även fast jag längtat till det i flera år så skrämmer det skiten ur mig. Tiden går så fort och helt plötsligt kommer jag vara gammal och måste ta tag i mitt liv. Töntigt nog gråter jag av rädsla när jag skriver detta HHAHA. Måste fan bli vuxen? Lämna mina föräldrar och börja mitt eget liv. Känns som om jag är så fast i mina tonår just nu, jag är fast i nuet. Kan inte tänka mig ett liv utan oliver, ett liv utan mina bästa vänner ich om några år måste vi alla splittras kanske av olika skäl. Även fast de känns som jag levt i evigheter är detta bara en början. Jag har en framtid som väntar. Nä fan, jag är inte redo. Ska bo hemma tills jag dör, vill inte växa upp och ha all press. Snälla ge mig några år till, annars måste jag tyvärr rymma med Peter pan. Gråter nu igen HAHAHHA




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious