Valentines day

  2013-02-14 / 22:36:00 / R A N D O M D A Y /
först och främst: Glad alla hjärtans dag på er och hoppas ni haft det lika bra som jag!
Har ju som sagt aldrig "firat" alla hjärtans dag på ett "traditionellt" sätt med att bli uppvaktad av någon eller ja en date? Men detta är mitt första år med oliver and it was really cozy!!!!
Han kom till skolan med en bukett och en gelehjärtan ask till mig HIHIH och jag gav honom chokladpraliner och ett fint kort. Vi bestämde att inte ge något jättestort eller göra något stort för vi har årsdag nästa vecka och tar allt då :)
avslutade dagen hos min älskade forever alone nina, och spelade som två töntar 4-i-rad, och jag vann HHAhahaha
 
NU SKA JAG TA MIG EN BLUND
 
tog två fina bilder med min systemkamera som legat och ruttnat, angående kannan... hittade inte vasen HAHA man tager vad man haver! låter bilderna förklara lite :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious