1 år, 12 månader, 52 veckor och 365 dagar.

  2013-02-22 / 10:38:13 / R A N D O M D A Y /

Idag har jag och min man oliver 1 år tillsammans. Vår kärlekshistoria ser då ut såhär om vi ska berätta det till våra barn. Som kanske inte alla vet går vi i samma klass och det var verkligen inte kärlek vid första ögonkastet. Dagarna gick och han började sakta sätta sig bredvid mig varenda jävla lektion. Vafan vill han mig tänkte jag, men han var ju liksom hottest in class så får väl tiga. Okej vi behöver inte gå in på detaljer för it gets uglier. Men IAF!! vi blev tillsammans på en onsdag på sportlovet genom sms faktiskt hehe för han var på skidresa. Även haft ett distansförhållande på 4 månader för han åkte iväg till Spanien!!!!!!!! Dog, jo men det jag vill komma fram till att vi står här idag, 1 år senare trots våra ups and downs, för de är så det är.. Alla förhållande har sina ups and downs, och man ska klara det tillsammans som ett par. I love you oliver!!!
Okej fett gay text ni har säkert inte läst enda hit men ändå. Vi ska inte bara glädjas och hata för att jag och oliver har anniversary idag, utan även för min vän Sara som OCKSÅ har årsdag med sin kille. WOHO




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious