Thoughts

  2013-12-30 / 02:05:11 / R A N D O M D A Y /
Självklart kommer alla tankar och bombarderar en vid kvällstid. Kan inte sova, är ledsen. En dag kommer allt som jag går igenom nu vara ett minne blott. Jag tänker på min morfar och farfar, hur tiden kunde flyga iväg... Snart, kommer jag helt plötsligt att vara 30, skaffar familj och leva ett eget liv, sen dör alla. Va händer när jag dör? Har varit så elak så tror helt ärligt att jag kommer födas på nytt till nått hemskt. Jag önskar att jag kunde frysa tiden, vara ung för alltid och alltid bo med mina föräldrar. Hoppas jag dör före dom så jag slipper vara ledsen. ÅHHHHH kunde dom inte föda mig när dom var 15 år gamla så vi kan bli gamla tsm. Även en stor anledning varför jag vill plugga i halmstad. När jag väl flyttat ut för att plugga, efter 3-4 kommer man inte flytta hem igen. ASSÅ kaosuisososos är så känslig och fånig just nu. Godnatt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious