"flickvänsmaterial"

  2012-10-28 / 00:58:11 / R A N D O M D A Y /
Fular mig lite med rubriken, kör en "jenny" ( internt skämt ) 
har på de senaste helgerna kommit hem vid 11-12 dels för att polisen gillar att pajja för ungdomar, dels för jobb och dels för att jag är trött. Men funkar för mig, känns bra att vara hemma tidigt och bara softa in my bed.
älskar mina vänner, my boyfriend, ( SOM KOMMER HEM OM 8 VECKOR WOHOOOO ) min familj
Mitt liv atm, plugget har släppt ( peppar peppar..) ( många paranteser i mitt inlägg hahah dör) känns bara så jävla gött just nu!! De enda som fattas är att min pojk ska komma hem!!!!!!!!
nästa vecka blir det upp till gbg för lite partey (tjoho) 
hoppas ni inte läste HHAHAHHAHA mobbad är jag...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious