this is the end..

  2012-11-04 / 11:32:30 / R A N D O M D A Y /
Under 2 månader har min navelpiercing inte riktigt velat sammarbetat med mig, ingen infektion men bara allmänt konstig. Och på senaste tiden har de bildats en grop vid övre kulan, " inte så farligt" tänkte jag. Det har gjort ont i 3 dar nu jag kan varken böja eller sättta mig. vettefan hur snett eller handikappat jag dansade igår men gropen blev större och varade så .. enda utvägen var att ta ut den. Sved i hjärtat och jag ville bara gråta, och det piercingen lämnade kvar var förfärligt. Men får väl tänka att det var bäst så.. jag kunde vara envis och låta den var kvar och lämna ett större ärr.... de är bäst så linda, dont be sad.
Så nu har jag ett stort komplex över min navel. "tredje gången gillt" säger man ju, men nej jag tänker inte ta om den. Min kropp gillar inte den :( Så ni där ute..... Pierca inte er.. de är en stor risk hahahaha
är fan djupt deprimerad nu. Hejdå ska dö
 


Accumulate

You have done and excellent job on this article. Your writing technique is impressive and surpasses this reader¡¯s expectations. Your thoughts are presented in an interesting, unique manner. I¡¯m sure you will influence many readers.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious