studying

  2012-03-26 / 20:33:26 / R A N D O M D A Y /

till imorgon har vi engelska glosor, och efter imorgon ska jag råplugga till det supersvåra matteprovet på fredag.
'En del av mig ivll skolka o göra efter lovet
den andra delen vill få färdigt de innan lovet...
hoppas de går bra, matte är rätt jobbigt just nu :/

jag ska färga håret på lovet, vet dock inte vilken färg, tycke rjag passar jätte bra i rött, men så jobbigt för de blir aldrig så riktigt rött som man vill ha de, och om man får de så går de bort när man tvättar de ganska snabbt, och min utväxt blir förfärlig. ska färga till sommaren sen kanske.
är sugen på svart, men så svårt att bleka upp det sen... brunt kanske?




Anonym

FETT DÖÖÖ SNYGG I BRUNT!

2012-03-27 @ 10:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious