skitsnack

  2012-06-15 / 22:48:11 / R A N D O M D A Y /
Nästa vecka är det party i göteborg, vill jätte gärna gå och dansa loss osv  men jag gillar inte folket som ska dit. Jag gillar inte nytt folk överhuvudtaget, speciellt inte asiater. De snackar så mycket och ska alltid hitta fel hos alla.
Läste på kissies blogg och hon skrev i stil med :
Hälsar man inte snackar folk och säger: " så dryg hon är som inte hälsar "
och om man hälsar " aaa som hon rövslickar en"  DET ÄR SÅ RÄTTT, HON HAR SÅÅÅ RÄÄÄTTT
ASSSÅÅni nöjer aldrig er, står man tyst i ett hörn med sina vänner är man en dryg bitch, syns man överallt och har kul och pratar med allt och alla så är man en attention whore som rövslickar.
ÅHHHH det är den enda och största anledningen varför jag ej mer ska sätta min fot i en fest full med asiater som jag ej känner.
fuck you guys
jag har ett rykte att hålla, som nina brukar säga.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious