Midsommar!

  2012-06-23 / 14:06:08 / R A N D O M D A Y /
Inte för jag brukar "fira" midsommar de andra åren så de va faktiskt jätte mysigt.
Började dagen med att välja kläder med Sarah. Sen drog jag mig till Oliver där han bjöd på mat och jag som planerat skulle göra efterätt gjorde ingen HAHA men mitt förslag var iaf vit chokladmousse hihi. Tack ändå till Lisa L som la sin tid på att ge mig tips <3
Vid 12 tiden lämnade jag min man för att fest haha. Den roligaste festen HAHA stängdes ner pga kaos så vi drog till en några vänner höll i. Sen rörde vi oss vidare till efterfest i stan som har helt lam så vi stack hem. Är ltie död nu och har sovit bort hela dagen :

 ivkäll blir det grillmys hos ALLEBOI
 
 
 


Lisa L

Haha naa no problemo :))) bra o underhållande blogg btw ;) fortsätt så!

2012-06-23 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious