dagens fundering!!

  2012-06-21 / 21:36:52 / R A N D O M D A Y /
HJÄLP nu är det inte långt kvar tills jag står i olivers kök alldeles panikslagen HAHA ( jag vet att du läser detta och skrattar åt mig... )
men va ska jag glra ?!?!?1 gjorde vit chokladmousse hemma för att testa och det såg inte så bra ut... Eller ska jag göra gino med glass bara?? eller PANNACOTTA som thao säger.. :( hallå anyone? HAHAHa


Lisa L

Haha känner mig dålig över att jag faktiskt skrattar åt ditt inlägg sörri.. Men vanlig kladdkaka med grädde kanske? God o enkel :) kör på med jordgubbar för de ska bli lite romantisk haha. Ska det bli ännu enklare är det bara att ta glass o tillsätta en massa strössel, choklad-/jordgubbsås osv. Eller olika frukter i bitar doppat i choklad som nästan alla äter nuförtiden?? Annars skulle jag också rekommendera nån slags pannacotta, har aldrig gjort det själv dock men jag önskar dig iallafall lycka till vad du nu än gör ;)

2012-06-21 @ 22:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious