Party?!?!!? not

  2012-07-07 / 01:30:44 / R A N D O M D A Y /
Moment of truth... många av er gick nu in på min blogg för ni älskar mig. Och vissa andra vill veta va jag har och säga om "festen" jag nyss var på. Hade askul i början, taggad tjej, träffa gammalt umgänge och bara njuta av helgen. Lite senare började folk .. hur ska jag säga detta..splittras och försvinna? Och the one and only på dansgolvet var jag. haha och zeinab min only dancepartner. Ja de andra satt ute överallt och mind their own bussiness. Så himla gay och tråkigt. Where did the party go ??? Så hima drygt, fick damp och stack där ifrån. En fest innebär en sammanhållning med trevligt folk alla har kul och skrattar och dansar,. var de där? Om jag ska dansa själv kan jag lika gärna göra det hemma. Nej. Så jag ligger nu hemma och tröst äter miun glass..
Ska sova nu fuck you haters




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious