ÄNTLIGEN HEMMA

  2012-01-07 / 13:43:16 / R A N D O M D A Y /
Det må vara kul o festa
men så jävla skönt att komma hem efteråt hahahaha
kom som sagt hem vid 5 tiden, jag o sandra blev typ förföljda på vägen till hotellet så vi sprang HAHA
däckade direkt, sen vaknade vi vid halv tio för att njuta av vår frukostbuffé som ingick i hotellrummet :)
sen tog tåget hem tjugo i tolv så är hemma nu :)
de andra ville ta seanre o det pallar nt jag
ville bara hem.
Iaf discot var kul, men inget märkvärdigt, mådde fett illa eftrer efterfesten så spenderade 25% av tiden att andas friskt luft ute i balkongen
en vakt kom till mig JAa hur mår du
jag bha JAG HAR ONT I FÖTTERNA, INGET ANNAT
HAHAHAHAHAHAHA

vill ju nt bli utsparkad :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious