Luciatåg

  2012-12-11 / 18:22:59 / R A N D O M D A Y /
glömt och berätta kanske? Jag ska iaf vara med i luciatåget på skolan, trodde nian skulle bli mitt sista år men när jag såg att luciatåget på sannarp skulle lussa på Frennarps äldreboende ville jag mer än gärna vara med. VIll så gärna göra en god gärning för de gamla, de gör verkligen ingenting på hemmen och skulle bli så glada om vi ungdomar sjöng för dom. JAg ska sjunga solo på två låtar men kan inte texterna utantill för jag bara pluggat på matte haha fail. Ska spammlyssna på spotify så de kommer in....

eftersom jag var så ful 2010 får ni en bild på nina HAHA




ninahahaha

HAHAH åh va söt

2012-12-11 @ 20:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious