2012 del 1

  2012-12-31 / 14:59:00 / R A N D O M D A Y /
följer strömmen och gör en tillbakablick på 2012!  2012 har varit både bra och dåligt, jag har utvecklats mer som person och gått igenom både bra och hemska stunder som formar mig som person. Brukar alltid säga : 201* blir mitt år!! men skipppar de den här gången och tar de som det kommer. men kan inte sluta längta till att jag fyller 18 detta året hihi
 
började året som rödhårig... första gången jag var ute och klubbaade i gbg
 
började festa mycket..
= bakismat
= började träna med sandra ganska stenhårt
började övningköra i februari
i mars började vi träna stenhårt och sola solarium inför tojjys party i april HAHAH
festade ännu mer..
någonstans  här imellan blev jag tillsammans med oliver oxå!
Åkte till stockholm med klassen
jag och kalte fixade fest till nina = kaos
hittade sanna på bussen med världens flopp kläder
hon skulle ut och rida HAHAHAH
hade tacos kväll @ my place
efter dessa två bilde rhär under togs, så doppade jag min mobil i såsen = sönder
började gå ut och va kriminella och grilla hela tiden HAHAH
mer party... detta är nångng i april
jobbet bjöd på glass HAHA
tojjy va allmänt knäpp as usual
tojjys ena party.. första g¨ången med lösögonfransar HAHHA
fick näsblod rätt ofta
ida fyllde år! i maj
valborg med fina vänner!
cinnamon challenge med tojjy jenny sandra, fkn fail
mer fest
åkte upp till värnamo för parrty, andra gången jag fick sova borta detta året HAHAH
 
åkte till paris i slutet av maj!
var kriminella igen.. hä'r tvingade dom upp mig på ett tak som jag sen ramlade ner och fick en stång mellan benen HAHAHAHAH
NÄSBLOD IGEN
nu är de sommarlov, firades med party
 
de komemr en del två!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious