2012 del två

  2012-12-31 / 15:15:38 / R A N D O M D A Y /
mer näsblod
började kolla på PPL och tältade med vänner fast vi gick in pga spöregn AHA
skaffade gymkort på actic
pajjade bilen HAHAHA
försökte leka nyttig igen
ännu mer party!!! här kom inte ens dufva från huset
började sommarjobba! 
var på liseberg där söder knäckte sin fot typ HAH
färgade håret
hoffmaestro på tylö
mys med klasskompisarna i julias sommarstuga
solen kom äntligen efter ett bra tag
min andra utekväll
träffade gaybloggen i hbg!
började festa mycket på mackans båt
jag fyllde år!
ute och åt med min man
 
firade min födelsedag på mackans båt och på wild west med vännerna
ännu mer party
mer party
var deprimerad för oliver skulle åka
and hes gone..
 
blev så deprimerad att jag spydde ( skojar HAHA men spydde iaf )
sen tog jag och oliver en paus och jag gick i depression och var självmordbenägen och emo
men jag fortsatte att räkna ner
fortfarande deprimerad ..
försökte supa bort mina problem, lyckades bra! HAHA
tredje gången jag gick ut,, denna gången i halmstad
fortsatte supa 
fortfarande depprimerad HAHAH 
pappa åkte ( YES )
 
fortfarande deprimeaad och denna gången bakis
var "bartender/ servitris" på idas mammas bröllop
lekte rik och köpte ett par hunters när vi var på väla 
fortf emo
festade ännu mer
emo
NU ORKAR JAG INTE MER MEN VA DEPRIMERAD ÄNDA TILLS HANS KOM HEM hhahahahHHAA
fjärde ute kvällen i gbg
no life HAHAHAH
breaking dawn med sötisarna
kollade på SHM bästa!!
välkommnade december
började käka apelsin
olivrer kom hem och mitt liv var fullbordat
 
 
aja under hela detta året har jag även ätit sushi 19391 gånger, och att va med mina vänner är ju standard så JA HEJDÅ nu ska jag dra mig mot oliver för att inviga de nya året
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious