I was here

  2012-08-21 / 21:59:02 / R A N D O M D A Y /
Såg nyss på en helt otrolig video där beyonce sjunger.... varning för väldigt segt inlägg jag skriver för att rensa ut vad jag tycker!!!!
blir så ledsen jag när jag tänker på det, folk ser mig som en ytlig person som bara klagar och klagar haha. Visst är jag de, men innerst inne någonstans och på kvällarna tänker jag..tänker jag på allt möjligt. Det kan vara allt från framtiden, skolan, kärlek som jag tänker på. Men ibland ägnas mina tankar åt de fattiga, de som inte har det så bra som vi har.. Varje dag, klagar jag på skolan, klagar jag på vädret, klagar jag på skolmaten, klagar på att jag inte har pengar för att fika varje dag, klagar på att jag hatar mina föräldrar ( inte ofta) osvosv. Det är så patetiskt egentligen, i slutändan ligger jag ändå i mitt rum och surfar på min Ipad eller liknande och är sur över så dumma grejer folk skulle dödat för att vara mig. Barn i världen är föräldrarlösa, folk är hemlösa och har inte tak över huvudet. Varje dag kämpar folk mot hungern, och varje dag dör människor av svält. Vad har de gjort för att förtjäna detta? Eller rättare sagt, vad har jag gjort för att få det så bra? Vatten, pengar och mat är inga problem för mig. Jag drömmer om att en dag kunna hjälpa familjer med mat och vatten och allt de där. Visst jag kan göra det nu med, skänka till organsationer, men helt ärlig talat litar jag inte på dom, Skickar jag 200 kr, hur mycket av pengarna går till de jag egentligen vill hjälpa och hur mycket tar de feta gubbarna som sitter bakom ett skrivbord på sina kontor?  you feel meeee???
 
Ändra högsta kvalite för .. bästa kvalite HAHAHAH
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious