min mamma är fan efterbliven..

  2011-09-29 / 18:03:34 / R A N D O M D A Y /
visst finns de dagar då jag är glad att jag nt är svensk
men när det kommer till utbildning i en asiatisk familj.. ncnc
hon ska börja jämföra hit o dit .. "fick du E, varför fick du inte A ?"
och så ska hon gräva i hela vår släkthistoria o hennes vänners barn att dom är framgångsrika läkare som är jätte duktiga i skolan "varför är inte du sån" "varöfr fick du inte A "
så börjar hon rabbla upp att jag kommer jobba som städerska osv
ibland har jag bha lust köra upp hela min mattebok i röven på henne
ja jag vet att jag snakkar om min mamma
men hon tror att skolan bha är om matte.... JAG HAR SO, BIOLOGI, SVENSKA ENGELSKA O FRANSKA OXÅ ?!!?!?!?!?
bha för jag sitter vid datorn o gör mitt so arbete börjar hon rabbla upp att jag sitter o "chattar" med kompisar.
då har jag lust o kasta hela datorn i ansiktet på henne
längtar så oehört mkt tills jag åker till paris i 4 månader

ja jag misstänker oxå att jag får mens snart håll käften




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious