imma party and party

  2011-09-04 / 12:25:34 / R A N D O M D A Y /
spyor här o där
krossade glas
1 knäckt bord
fast ja de kunde varit mkt värre
hade så sjuuukt kul igår
tack så jääääääte mkt till min älsling sarah dufva <3
de sjuka var.. de skulle bha va vi tjejer.... ni vet oss? haha mysigt kolla film spela spel o sånt
men nej helt plötsligt börja folk komma in i dörren o vi blev till slut 100 pers haha
asså folk bha kom o kom o man bha.... hejsan! :D
o vissa som inte fick komma från första början kom ändå -.- vilket blev lite drama men bajs på henne
stannade till 2 o hjälpte sarah röja undan allt.. tom renare än de va innan festen
o om sarahs föräldrar läste detta.. DET VAR INTE JAG SOM KNÄCKTE BORDET!!!!!

Helt okända ansikten igår o vissa var helt otrevliga man bha..
bitch pllssss detta är min hemma plan så dra härifrån om du ska se ut som en tjur
o vissa var helt underbara, har massa random foton på  min mobil.. hahahha

tagga att vandelisera deras hus nån annan helg!!



jag o kommerejihåghansnamn

jag o sanna hihi <3

vi sminkade danne aka olle HAHAHA

jag o min nya bäsits lovisa

nnninarna o felix!

mina nya bestisar HAHA

jag o vicki ... josefin HIHI

jadu

jag o min musiker thea HAHA

har fler bilder men måste rra nu !!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious