ALLTID

  2011-09-30 / 16:51:36 / R A N D O M D A Y /
haha asså min pappa ska ALLTID bråka ute i trafiken eller på parkeringen
pappa körde ut från parkeringen så var de en kille som nästan backade i oss
pappa tutade han bha hoppade ut
killen: VAFAN TUTAR DU FÖR?!?! :@
pappa som bryter extremt: Du nästan backa på min bil vafan fack jo
Killen: såå onödigt där slösar vi tio sekunder * går in i sin bil *
pappa: Jävla skit fack jo fack jo

HAHAHAH de roliga va han gubben gick ur bilen.. men när han såg att min pappa oxå hoppade av så gick han in igen.. det kanske är så.. alla tror väl att vi asiater kan kung fu..

3 sekunder från slagsmål Så kom prinsessan linda ut o skrek lite så åkte alla iväg HAHA
va ska jag säga? blattepappor..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious