Grattis till Världens bästa vänner

  2011-10-19 / 11:46:51 / R A N D O M D A Y /
Idag fyller mina älsklingar Vian Diep & Sarah Dufva 16 år!!!!!
Finally?!
Vian och Sarah  är bland  dom jag kan lita på, som jag kan berätta allt till.
Som jag kan göra vad som helst med, baka, skratta, gråta, cykla, bomba hela halmstad med.
Dessa två underbara människor  är även bland  dom jag inte bråkat med ( haha o tro mmig jag måste alltid hitta nån att bråka med )
kan 19:e oktober har något att göra att båda är lite..... speciella... unika o lite konstiga??
sarah som kan vara så trögfattad, så cp o störd o ja allting negativt HAHA! men på ett bra sätt!
Vian som.... hör dåligt HAHA ( ska ge dig en hörapparat ) oxå trögfattad o mindrre cp ! Har liksom växt upp med dig!!

Så ja orkar nt skriva mer måste göra min svenska uppsats

Happy birthday my twoo hunney buneeyyyys love u
XOXOXOXO Linda !!! <333





var mest bilder påm ig o sarah men vivi vill aldrig va med på bild!!!!

LVE U



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious