The key

  2011-05-18 / 21:22:03 / R A N D O M D A Y /
till en bra blogg.
MYCKET BILDER- inte bara cambilder ingen digitalkamera, ingen bra blogg
MYCKET UPPDATERING - Ha mycket uppdatering, skriv va du har på  hjärtat HAHA
STANNA- vissa byter blogg HELA JÄVLA TIDEN
"Ida style" - IDA IS BACK ON TRACK uppdaterar mkt i en vecka ,död i 5 månadder sen. IDA IS BACK ON TRACK osv..

Sen oxå hur man skriver..
Har fått höra några gånger : linda jag gillar att läsa när du skriver för du skriver som du pratar
o du har rätt bra humor så haha!
I mean.. inget illa mot mina vänner blandannat HAHA som skriver som om vore svenska läraare
Typ Hej, idag har vädret varit underbart! Solen strålade fint i himlen blå, fåglarna kvittrade, nu ska jag och vännen min ta ett glas juice och ett porslinfat ut till den gröna trädågården för att tugga lite på de rosröda jordgubbarna.
ni fattar va? HAHAHAHA

ifall ni bryr er då så att säga hihii





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious