så mycket men ändå så lite

  2011-05-15 / 19:28:45 / R A N D O M D A Y /
jag VET att ni älskra att läsa vad jag har för plugg så nu får ni de igen

  • Måndag: Matte nationella muntlig
  • onsdag: engelska glosor haha easy peasy!
  • Fredag: I-land U-land redovisning ( fackkkkkkk)
  • Onsdag ( next ) : Musik redovisning ( faakkk har dock MVG i musik men ändå.)
  • Random dag: Svenska uppsats
VETTEFAN VART JAG SKA BÖRJA
i mitt huvve tänker jag: snart .. snart.. är det sommarlov
andra: JAG MÅSTE HA MVG

Så ja... ska nog börja med svenska uppsatsen... dne är rätt kul :D:D:D:D



har några bilder att visa från borås men denna datan kan som sagt nt läsa av mitt minneskort!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious