osäker om min gymnasieval :S

  2011-05-06 / 10:54:59 / R A N D O M D A Y /

Jag vet att ingen bryr sig . men jag gör det oki ? :)
Det är så att jag valt NV och det gjorde jag i februari, aldrig förr har jag varit så säker om något jag vill bli
men Kraven på mig och pressen i skolan blivit större JUST i ämnet matte
o jag känner, kan jag nt ens i nian kommer jag inte klara det i gymnasiet. eller så har vi bha knäppa lärare i FY who knows?
jag VET att mamma skulle bli jätte stolt om jag gick NV gick ut med alla MVG bli läkare o alllt det där
det är en dröm för HENNE inte mig.
Helt plötsligt sa hon igår att samhäll-linje skulle passa mig bättre ( blev glad samtidigt som : wtf säger du de nu för )
Så sa hon jag skulle byta o sånt
Det gjorde mig glad... men ändå inte i med jag redan valt o fick  mig att fundera
Vad kan jag bli med en samhäll linje?
Så imorse jag bha: blir du inte ledsen om jag INTE bli apotekare eller något inom sjukvård
hon svarade: Nej, jag vill du tar något du trivs med
Och det jagVERKLGIEN trivs för och verklgien ( I WANT TO GO TO SCHOOL ) är typ musik linje eller foto
Men nej det skulle integjort mamma glad o jag skulle bha få läsa extra i högskolan.
jag vet inte riktitgt vad jag vill bli
Det lutar just nu att välja samhäll beteende.
måste snakka med syv!!!!



S A R A J U U S O

var jag gör min header?? lite olika just nu har jag bara en vanlig bild men redigerar i picasa,photoscape och lite i picnik! vad gör du i helgen?

2011-05-06 @ 13:43:27
URL: http://saraajuuso.blogg.se/
LouiseMonica

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram

2011-05-06 @ 16:39:42
URL: http://louisemonica.blogg.se/
nadja

fin header ju ! :)

2011-05-06 @ 17:40:38
URL: http://nadjafrias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious