nej fuck life, det är inte perfekt längre

  2011-05-18 / 14:06:04 / R A N D O M D A Y /
Idag är det 1 år sen morfar dog <3
Olyckan jag var med om idag.. kan man se det som otur?
Eller att min morfar skyddade mig från att bli skadad, weell look at me inte ett enda skrapsår
haha kolla bha min moppe.
Ni vet filmer o grejer man ser på tv så säger dom ofta: detta kommer skada mig psysiskt blabla
då har jag alltid tänkt: MEN HERREGUD har  det hänt så har de, shuttafackaaup o gå vidare
Men nu när jag själv är i den sitsen, shit. jag önskade att jag kunde vrida tillbaka tiden
jag har tankar i mitt huvud : om vi skulle kört fortare skulle vi missa bilen,
Om jag skulle gått till skolan
Om jag skulle cyklat
Varför åkte jag moppe?
Varför just den stunden, minuten som bilen passerade hände det oss?
Jag tänker inte tycka synd om mig själv,
Men idag känner jag att jag inte pallar något. o bara vill vara hemma, få lite skäll av pappa o sen snakka med en kompis.
Karma is a bitch? well kanske, är ju rätt elak haha.

sannas artikel, jag gick till skolan HAHAHA!! så jag är nt med






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious