Min (o)coola franska lärare

  2011-05-03 / 16:53:37 / /
* jag till sanna * Tu veux mes eeh....box?! ( ser du mitt -..box?
Sanna: Marianne ( vår franska lärare ) vad heter care på franska?
Marianne: vadå care?
Sanna: Asså care, bry sig
marianne: Vaddåå care
sanna: asså carebox, om man inte bry sig säger man typ kolla min carebox, eller har jag något i ögat ? så mkt bryr jag mig
marianne: jaså är de de nya eller ? vem hittar på allt
*20 minuter senare kommer en annan lärare in *
annika: blablabla
Marianne: Ey annika.. kolla min carebox har jag något i ögat eller
Annika: vaaa?!!
Marianne: jaa det är typ " jag bryr migi nte " det nya liksom.. man måste hänga med
HAHA asså hon är efter..


Elina

Fin blogg! Allt bra med dig annars? :)

2011-05-03 @ 19:45:49
URL: http://continuedreaming.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious