Enda sättet till en bra blogg

  2011-05-03 / 20:51:06 / R A N D O M D A Y /
MYCKET BILDER!!!!!
VIlla bha säga det.
idag snakkade vi i klassen om klassresa. och det lutar sig faktiskt mot polen!!!!?!?!?!??!!?!?
Allt som fattas är intresset o tillåtelse av föräldrar
vi hade tänkt bo samma stad samma hotell o allt
o de enda vi behöver betala är 917 kr + fickpengar
HELT AWESOME
hoppas hpppas av hela mitt hjärta att de blir av
för om de blir .... så åker vid den 21 maj!!!!! SNART JU :@:@
fan va mkt text min blogg börja ha.. palla
men det är ju trots allt min ..... hur ska jag förklara... öpppna dagbok? haha
då blir de lätt att köpa flera ton flaskor med burn.. som förra gången



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious