Day 1 - A picture of yourself with fifteen facts.

  2011-05-24 / 20:23:27 / R A N D O M D A Y /



  • Jag är 15, fyller 16 i augusti ( LÄGG DET PÅ MINNET )
  • Jag ska åka till USA den 18 Juni! :)
  • Jag ska börja naturvetenskap på sannarp till hösten!
  • Jag anses vara en bitch men innerst inne väldigt snäll ( när jag har lust )
  • Jag är plattfotad och har otroligt svårt för att gå i klackar
  • Jag har svårt för att berömma andra
  • Så som jag är på msn är jag irl
  • Jag är väldigt bra på att argumentera ( vid tillfällen jag har rätt )
  • Jag hatar :P minen helt jävla meningslös.
  • Hatar även när folk uppdaterar sin status på facebook om helt randoma grejer ( skaffa blogg elr twitter! )
  • från min käft hör man ofta: JAG BRYR MIG INTE ( fast jag bryr mig så mkt att jag kan dö )
  • Jag tyckte att de två senaste punkterna blev för långa
  • Jag har för mycket kläder men ändå för lite
  • Jag har ingen att gå på nians bal med :( HAHA
  • Det var svårt att göra denna listan :(


Fotograf Nathalie Agnekil

Hej! Jag är inte för att "spamma" men jag måste snabbt bli av med mina inbjudningar till Bloggsvar eftersom de snart försvinner. Därför lottar jag nu ut 3 inbjudningar på min blogg! Om du vill vara med i utlottningen, klicka här; http://softecho.blogg.se/2011/may/utlottning-inbjudan-till-bloggsvar.html



Nathalie Agnekil

2011-05-24 @ 21:57:15
URL: http://softecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious