Based on a true story ..

  2011-05-27 / 12:27:50 / R A N D O M D A Y /
igår när bion var slut vid ca halv 11 tiden SPRANG alla till donkan (för det regnade) förutom jag o alex hah!
sen skulle vi ner till österskans o ta bussen, Aa alla mina vänner springer ifrån mig, inklusive alex, så kommer en full kille till mig medan jag står under ett tak typ: HEEEJ får jag stå här med dig
Jag sprang typ iväg HAHAHAHAH!!!
Iaf när vi satt på bussen tog massa bilder hade askul
Sen när bussen började åka när vi va vid victoria gatan skrek diana: OMG VAR ÄR MIN VÄSKA?
alla bha : OMG SÅ TRÖÖÖÖÖÖG
så vi klickade på stopp o hoppade av o jag o diana SPRANG tillbaka till bion för att tahennes väska
medan dom andra softade stenhårt på busshållsplatsen -.-
Så ja.............. joggade bort mina popcorn iaf..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious