varning till mina vänner

  2011-06-28 / 03:18:57 / R A N D O M D A Y /
jag kmr tyvärr inte köpa någon present till någon från USA..
pengar spelar ingen roll.. det handlar mer om.. plats i resväskan HAHA
nej men köper jag till den.. måste jag köpa till den andra.. köper jag till den adnra måste jag köpa till alla
jag har tänkt: kan köpa till mina närmsta
....... alla är min närmsta..
därför tänker jag inte köpa något till någon
hoppas ni förstår.. puss


NINAHA

KÖP AMERIKANSK GODIS TILL MIG!!! :D <3

2011-06-28 @ 22:17:48
URL: http://ninaha.blogg.se/
kunegnsarah

du skulle jju köpa choklad :( din uhsnaaa , haahahahahah fuck you nina du kan gå o dö :D<3

2011-06-29 @ 11:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious