San Jose/San fransisco

  2011-06-30 / 07:10:13 / USA <3 /
ÄNTLIGEN framme
resan var bra, ingen spya eller ngt.. hehehe
nu kmr de bli snäppet svårare o snakka med mig på msn o sånt imed att de är nu 9 timmars skillnad........
menmen ska försöka hålla igångbloggen!

HAHA mina kusiner är så söta, en är 6 o en är 5..

sexårign: Even if we are smaller, we are stronger than you guys..
jag: Ohh really??
Sexåring: Yeah, we exercise everyday
jag: HAH fine..

skulle nt tro de va


dessa små skit ungar äger en varsin iphone.. dock utan simkort jävlasuckers HAHA


ida boman motherfuckeeeeeeeeeer

linda.. det är en orm på golvet... VA DU TVUNGEN ATT LÄGGA UPP DEN BILDEN NU KAN JAG INTE SOVA FÖR JAG KOMMER TRO DET ÄR ORMAR PÅ GOVLET

2011-06-30 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious