first day!

  2011-06-07 / 12:28:29 / R A N D O M D A Y /
mama körde oss, haha åkte llite vilse men vi kom fram till slut
SKIT VAARMT va de, vi bäddade färdigt sen gick vi ner till sjön o paddlade kanot,
med smink o allt kom jag vivi o sara överens om att INTE hoppa i
jo men va händer när vi har paddlat ut mitten i ingenstans? jo kiet kommer med sin kanot o hoppar över på våran o välter oss... great
men de va stensoft i vattnet men såg ut som ett emo sen..
hahahahnästa gång vi paddlade.. valeskvätte vatten på eddie som blev arg o välte vales kanot .. o vale blev rädd o hoppa på våran kanot... så välte vi... gick vi i land.. fixad edet hoppade på igen
så välte eddies kanot, så hoppade jag av o hjälpte honom, när jag skulle hopppa på min skull jag stajla lite o hoppa runt för jag lyckades komma upp på båten så välte jag alla HAHAHAHAHA
det var motvind när vi skulle ro i land så vi kom liksom inte fram någonstans så.. note till mig själv o alla : PADDLA INTE NÄR DET BLÅSER.. nä vi kom i land 3 timmar senare.. kändes fan som om vi var med i lost HAHAHA
somnade fan vid 5 halv 6 första natten vaknade 9 och såg ut som ett lik haha synd o mig, klarar fan inte av sånt.. så la mg vid halv 3 idag fattar ni? HEHE

bilder kmr när jag har hämtat dom hos sara.. eller ngt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious