aldrig mer flygplan

  2011-06-19 / 14:19:57 / USA <3 /
HAHA tror jag dör.
varnar alla er hemma som ska åka: GLöM ALDRIG ERA TABLETTER HEMMA!!!
Jo det finns en tjej som gjorde de ( jag ) och hon spydde typ 4 gånger i flyget.
kænns så himla underbart att vara i USA finally liksom..
men ska flyga till florida på tisdag.. MER SPYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha førsta flyget... från danmark till london... can tell u guys att så fort vi landade kørde 7 branbilar mot oss , 3 ambulanser typ.. o nær vi fick kliva av stod de typ 7 branmæn med såna maska haha!!!
de hade typ kommit røklukt från motorn eller vafan .......... IM ALIVE IAF!!!
hær ær klockan 8 på morgonen
miss u allllll uppdaterar med bilder nær jag har min brors data!
edit: vårt flygplan brann faktiskt -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious