9B ♥

  2011-06-07 / 22:13:53 / R A N D O M D A Y /
Nu börjar det närma sig sitt slut.. på torsdag nästa vecka :((((
jag har gått med denna klassen sen årskurs 1, alltså i 8 år, dessa helt underbara människor  är liksom en andra familj för mig.
När jag säger till folk: JAG ÄLSKAR SKOLAN, då får jag oftast höra : DU ÄR FAN EFTERBLIVEN
nää det är ni som är efterblivna, tror ni jag älskar att plugga eller? Jag älskar att vara omringad av personer som älskar mig för den jag är ( inte alla älskar mig hehehe ) och jag älskar dom lika mycket tillbaka.
Dom kräver inte mycket från mig, visst vi haar haft våra ups and downs men det fixar alltid sig.
Det är helt otroligt hur fort tiden går kändes inte alls längesen vi gick i femman och alla bha: vilket språk ska du välja?? spanska franska eller tyska?
all of a sudden är frågan: Vilken linje ska du välja? vilket gymnasie??
Vi ska fan börja gymnasiet, vi har liksom växt upp tillsammans och nu ska vi gå i skilda vägar, jag hoppas av hela mitt hjärta att vi alla kommer hålla kontakten och ha klassåterträff varje vecka haha!
fan va löjlig jag känner mig, sitter typ o gråter , nu ska jag inte skriva en hel roman
men ville bha tell the whole world attt jag älskar min klass mest av allt ni har gjort mig till den jag är idag ! ♥



nona

sv: de är från cubus faktiskt! älskar dem , har dem i båda ljusorange & vitt!



kram!

2011-06-07 @ 22:53:23
URL: http://zurru.blogg.se/
Elisabeth

Så utrolig fint skrevet! Ja, jeg er enig med deg - Det er klassen som gjør en til den man er <3 Jeg elsker klassen min, jeg også.

2011-06-08 @ 13:56:19
URL: http://trelli.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious