This is the last summer!

  2011-07-17 / 18:19:00 / R A N D O M D A Y /
kan säga det så här.. sista sommaren med LindaNguyen.blogg.se
efter sommaren ska jag lämna bloggvärlden till alla 98or 97or 96or o alla som INTE ska gå naturvetenskap
sorgligt I know..
jag är nästan 95% att jag slutar blogga när jag börjar skolan..
men vem vet 5% så kanske jag fortsätter hehe
Imean har bloggat non-stop i 2 år nu inte lätt o bha lägga av.. de blir en vanaatt ta kort på allt o sånt..
men lägger kanske in då o då när jag har tid för min egen skull .. min dagbok hehe
jajajaja sluta gråta nu.. puss på er ni har varit de bästa läsarna! ( 57% av er tänker: TSSSSSSS va leker hon?)
HAHAHAHA kom ihåg i början så var det typ så här: ÅHH BESÖKSREKORD 32 ST!!! :D:D
mitt besöksrekord är typ 400 ngt hehe stolt
imean.. look at me





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious