tattoo

  2011-07-09 / 03:14:10 / R A N D O M D A Y /
jag vill o jag får tattuera mig..
men..har ändå en känsla av att jag vill vänta.
hur taggad o hypercp jag var innan när jag snakkade med ida, om att jag ville tattuera mig innaan skolan
ville ha texten " forever young " eller " I am Karma " på handleden..
fattaar nt ens varför.. känns bha : " bara för att "
kollar liksom runt efter citater o sånt..
borde de nt vara ngt jag ska va självsäker av.. att så fort någon fråga: vad betyder den?
va ska jag svara?: hehe jag vet nt, ville bha ha den
jag borde inte googla.. jag ska va självsäker över texten
jag vill att texten som ska sitta på min kropp för resten av livet ska ha en betydelse..
tror jag ska vänta..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious