Diss

  2011-07-17 / 18:37:00 / R A N D O M D A Y /
folk, de flesta är tjejer, som lägger upp bild på fb eller liknande ( blogg räknas inte ) som är lättklädda..... eller så ser de ut som en ........ o säger: ussssch hatar min kropp
"hatar det"
"ignorera tack!!"
osv typ
LÄGG INTE IN DEN DÅ JÄVLA ATTENTIONWHORE...............
flåt men jag har lite damp HAHA
i mean.. va äre man söker om man lägger in en bild där.... halva din nipple syns.. eller typ halva blygdläppen -.-
patetitska exempel jaag vet.. killarnas uppmärksamhet.. elller?
jag har INGET emot folk som lägger upp
men jag har emot folk som lägger upp o skriver: Hatar min kropp :/
VAD ÄRE DU SÖKER?
RÖVSLICKANDE POJKAR SOM SKIRVER: du har as snygg kropp ju ;)
Fan innerst inne fnittrar du o tänker: yess min plan funkade , ist svarar du: neeeeeeeeeeeeeeeeeee :/
vet att ni håller med.
25% tänker: Men du brukar ju oxå skriva: IGNORERAR MITT ANSIKTE!!
a men jag söker inget. jag menar liksom BOKSTAVLIGEN talat ignorera
look at this liksom gäspade typ 00.01 sekunder innan mamma tog denna
rolig.. men ändå ignorera HEHE skojar ful som stryk
är bha arg -.-
hej då



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious