bloggtorka

  2011-07-04 / 15:39:00 / R A N D O M D A Y /

snodd från emsi!


Sju fakta
Hemstad/ort: Halmstad
Hårfärg: Svart snart rött! :D

Längd: 15* vet nt :/
Ögonfärg: hazel brown
Skostorlek: 39
Humör: irriterad som fan ( gjortr denna listan 3 gånger o råkat radera. )
Vänster eller högerhänt: högerhänt

Tio saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? - nej
Tror du på kärlek? - nej

Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - ja
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - vet nt
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - ne

Har du nånsin tyckt om någon utan att tala om de för honom? - m
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? -
nej
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - HAHA JA
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - typ inte

Tio saker
Kärlek eller pengar? -  pengar HAHA ( sry guys )
Vin eller öl? - inget av de.. men typ öl då -.-
Dag eller natt? - dag
One night stand eller förhållande? - förhållande

Tv eller internet? - internet 
Pepsi eller cola? - cola

Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - WILD PARTY BITCHES
Färgfoto eller svartvita? - färg :D
Telefonkontakt eller face to face? - tele!, elr beror på vad vi snakkar om .. men om vi bråkar face 2 face haha!
Bilddagboken eller facebook? - facebook , bdb är ju såååååååååååååå 2008


Nio har du någonsin
Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - nej :D:D:D
Har du nånsin viljat ta livet av dig? nej, jag älskar mig sj

Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja
Har du hoppat bungy jump? - nope :(
Har du nånsin varit med i en olycka? - ja

Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej, men borde göra det nån dag HAHA
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - ja HAHa varjedag
Har du nånsin gått på bio ensam? - NEJ HAHAHAHAHA
Har du nånsin tyckt att världen suger? -
NEJ :D


Tio  Känslor
Saknar du någon just nu? - YES MINA UNDERBARA VÄNNER
Är du glad? - nt just nu

Är du fundersam? - ja
Är du uttråkad? - de  med
Är du tysk? -  nein
Är du italienare? - nej
Är du finsk? - NEJ
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - ja :D
Gillar du någon just nu? - nej

Om dig:
Hur mycket är klockan just nu? - halv sex
Namn? - Linda Nguyen
Vart bor du? - halmstad, ni fråga de innan -.-.-.
Hur många barn vill du ha? - 2  :D

Vill du gifta dig? - tror inte riktigt på äktenskap........ men ja haha!!
Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär! :D
Har du ätit sushi? - ohyeah, ser ni la HAHA

Favoritglass? - .............. alla HAHA
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 4 st hemma typ HAHA
Humör? - JAG ÄR FKN IRRITERAD -.-.-.-.-.-.-

Fyra Grejjor
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nej
Har du en hund? - FÅR INTe -.-.
Sover du helst själv eller med någon? - med ngn.. ohyeah sarahs snarkar o sparkar! <3
Tror du på spöken? - nej men ändå är jag rädd som fan

S k u l l e:
Skulle du vilja vara längre? - ja !!!!!!!!!!!!! HAHA
Skulle du vilja kyssas nu? - som jag ser ut nu.. nej men annars .. kanske?
Skulle du vilja dricka dig full nu? -
ja


Kan:
Kan du röra på öronen? - ja :D
Kan du slicka dig på näsan? - eww nej

Kan du kolla i kors med ögonen? - typ.......... tror ja haha
Kan dina föräldrar lita på dig? - nej HAHA dom gör de ( men de borde dom nt )

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Nej.. eller när jag sover jo
Kan du va på en fest utan att dricka?-  ja.
Kan dina vänner lita på dig? - ja :D
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - har redan
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - ja.. om jag är typ i........ kappahl

Har:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja..
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - nej HAHA dom hatar mig
Har du syskon? - tyvärr
Har dina föräldrar ljugit för dig? - har dom säkert
Har du varit full den här månaden? - ........ nej

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - ja -.-
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej

Har du pussat någon som är fyra år äldre? - nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nej
Har du ljugit på någon fråga än då? -  nej

Vem:
Vem älskar du? - mina vänner o min familj på ett annat sätt haha!
Vem vill du bli full med? - mina galna vänner
Vem är den bästa artisten/gruppen? - ..... vet nt... :'( migsj HAHAHA
Vem pratade du senast i telefon med? -har nt snakkat i tele på länge............... men senast va Jenny innan jag kom hit :D

Vem är snällast i världen? - jag
Vem vill du prata med? - alla ( jag ääääälskar o prata )
Vem sov du senast med? - mamma
Vem såg dig full senast? - har aldrig varit full
Vem vet allt om dig? ..... typ nina o jenny
Vem hatar du mest? - HAHA . asså hatar inte riktigt ngn atm.. love life liksomm.
Vem kramade du senast? -  min kusin
Vem kan berätta allt för dig? - jag vet faktiskt inte.. verkar som om de är nina atm <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious