6 girls 1 tent

  2011-07-28 / 17:31:00 / R A N D O M D A Y /
hahaha för drygt 1 år sen så tältade ju jag o mina fula vänner
på lördag gör vi det igen!!
synd att alla är typ.. bortresta men då får vi väl gö om de nångång när dom kmr
haha vi ska lana HAHA förra gången käkade vi pizza o chatroulettade med några från LONDON
jävligt snygga AHHA har kvar dom på facebook <3<3<3<3<3<3
HAHA så kul, först skulle de bha va vi tre jag emelie o eve , sen alla som skrev jag bha : KOM DE ÄR FEST
så ja vi la oss vid 6 vaknade nio heiheie
längtar !! hoppas de inte regnar! bilder från förra året! :D



då min data funkade :((:







Lydia

Svar; Haha, ja typ :P

2011-07-28 @ 18:39:02
URL: http://lydiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious