alltså

  2011-12-23 / 13:54:26 / R A N D O M D A Y /
gårkvällen var helt sick

började med att fixa hos nina, förfesta med henne o elviiiz
nina bha : SHOTTA SÅL ÄNGE
så tog jag  o elviz kanske 5 st utan nina
sen när nina kom tvingade hon oss igen, trodde de blev för mkt på en gång, :(:(:(
sedan så drog vi mot kalte, där de redan va mkt folk o bha släppte loss
allt gick helt bra hade kontroll osvosv,
sen hade vi efterfest hos nina HAHA
men sen när jag kom hem spydde jag ett X antal gånger
o mår fortf illa hahaha
så fort jag mådde illa sprang jag o min soptunna till garaget för att nt mina päron skulle märka HAHAHA
så synd om mig dör..
ska iaf nt dricka mer :) detta året

jag o sarah igår :D<3

jag sarah o elviz HAHA

var ltie lebb igår for some reason ?!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious