nu tar jag självmord

  2011-08-09 / 12:24:46 / R A N D O M D A Y /
svarar jag nt sms ligger jag död nånstans
haha nej men helt seriöst
jag tar självmord snart
ni vet min rosa hårdisk från verbatim?
ASså datorn läser av den o sån, den lyser o sånt men jag kan inte se mappen?
Assåååååå vi säger nr den är inkopplad så står de "flyttbar disk " elr nått sånt
DEN FINNS INTE
ååahaåhaåhaåahåa har tyup inget kvitto
o om nu ALLA mina bilder fårn polen vietnam usa o sånt försvinner
så dör jag


eva

använder du mac? Fast hårddisken är formaterad på en pc? eller tvärtom? Då kan du behöva formatera hårddisken till rätt format. Jag har gjort det, och materialet försvinner inte

2011-08-10 @ 13:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious