ITS MY BIRTHDAY TODAAAAAAAAAAAAAAAAY

  2011-08-13 / 11:59:24 / R A N D O M D A Y /
aså hahha ni skulle se typ några minuter innan tolv.. jag var så jävla taggad att jag skakade typ
sen vid 00.00 ringde sara HAHAH hade lite damp
sen kom sarah o sanna med världens fulaste teckningar
sEEEN kom nina o knackade på mitt fönster HAHAHHA jag klättrade ut ur fönstret
Åh saknat den fulingen <333333333333333333
idag ska jag te staaaaan o fula mig där yeeeeey meee
16 år

!!!!!!!!



o nia kom med macarons
har redan ätit 3 st dfr de ser tomt ut HIHI



VÄRLDENS BÄSTA VÄNNEEEEEEEEEER
tog med systemkameran egnetligen men denna datann kan nt läsa minneskort sååå tog mammas mobil -.-




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious