I love you 9B

  2011-08-23 / 20:08:32 / R A N D O M D A Y /
idag fyllde då vår gamla mentor år!! asså inte gammal i ålder utan hon vi hade förut haha
så jag o hälften av klassen åker till skolan för att överraska henne, med bakesle o blommor massa
fail ingen var där
dom var på utflykt  o vi trodde hon skulle komma tebaka till skolan men icke sa nicke  ( nicke är vår skolvärd ) HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA o han sa faktiskt de ::/

så jag ringde henne med den sämsta lögnen ever samtalat löd såhär:
hej masom!!!!!!!!!!!!!!!! :D
lärare: hej vem är det
jag: det är linda!
lärare: jaha hej Linda!
jag: var är du nu? ska du till skolan?
Lärare: vi är i skedala jag ska hem direkt
jag: *panik* men snälla kan du komma till skolan jag ehm............. glömde min väska
lärare: Vem är det???????
jag: LINDA!!!! jag saknar dig jätte mkt kan du komma
lärare: okej då

så n'r hon kom en kvarrt senare så lurade jag in henne, alla hade glömt sig, hihi så kom dom ut o sjöng
asså vi är nog världens bästa exklass HAHA



ILOVE UE E EE



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious