asså har jagberättaT?

  2011-08-10 / 22:16:52 / R A N D O M D A Y /
att jag vaknade 8 igår för att åka till sara som fyllde år för att överraska henne med tårta med kalte eve vivi o sarah???
HAR JAG BERÄTTAT DE?
nej nu har jag hej då

HAHA nej men kalte hade gjort en pakt med saras mamma att öppna dörren till os vid nio tiden
tror ni inte hon glömde de då ?
tror ni inte då att vi stod utanför i typ 20 minuter o ringde runt o typ... viskade in i brevlådan så nt sara kunde höra oss? HAHAHAHA TROR INTE NI ATT JAG STOD DÄR UTE O DOG AV FLABB?
tror inte ni att hon öppnade sen?
tror inte ni att brandalarmet gick när vi tände ljusen ?
TROR INTE NI LARMET VÄCKTE SARA?
tror ni hon blev glad hihi
ni tror för mkt <333
puss på er







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious