Vaken!

  2011-04-16 / 11:15:56 / R A N D O M D A Y /
Sitter faktiskt o kollar på MTV, åt nyss frukost
Känner mig lite.. dålig? HAHA vet inte ens hur jag ska skriva att jag känner mig lite "sjuk"
FÖR JAG ÄR ALDRIG SJUK
tror de beror på att vi va på badhuset igår...
Hopppppas inte... lov nu ju :(
VVid 12 ska jag ta o cykla till eve o vidare till jobbet! :D
Idag är det avslutning så vi bjuder dom på kladdmuffins ( de vi bakade igår ;) )

Hallå tjejer? Hahaha mina päron o min bror åker till mina kusiner idag fall ni vill ha någon filmkväll/tjejkväll/matkväll
Vad som, TEXT MEEEE <3 !!!

hängpattar HAHAHAH vet att man min pattar här okej? jag behöver ingen som säger det till mig en gång till. min klass såg redan dom igår på badhuset ändå -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious