Kom hem precis!

  2011-04-19 / 19:33:57 / R A N D O M D A Y /
Är helt slut!
så ni få förstå varför upptaderingen inte är på topp!
men hoppas att ni haft roligt med tidinställda? ;)
när jag läser andras bloggar som är sjuka o inte kan updatera
Jag som aldrig är sjuk spottar ur en kommentar : DU ÄR SJUK?! DÅ SKAA MAN SITTA VID DATORN
o när jag är sjuk nu känner jag att jag hellre bha ligger o kollar på tv.
Rolig dag. as varmt va det, imon är en ny dag, sjuk eller ej så sk ajag ha cp skoj .
Skullee ta o träffa nina imon om hon inte glömt bort mig :o

mina barn HAHA! :D


obs: svarar även på kommentarer imon eller senare ikväll. ska ta o läsa nu!


moa

sv: åh taack!

2011-04-19 @ 19:59:24
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious