HMMMMMMMMMM:...

  2011-04-28 / 23:13:46 / R A N D O M D A Y /
funderar på att lägga mig
hahahha assåå jag sa ju att jag skulle läsa en bok eller har jag sagt de?
men jag pallar inte okej ?!
Så jag ska säga till min lärare att jag bytt bok till new moon ( så kan jag bha kolla filmen ) har ändå läst den på svenska. nu blev allt så mkt lättare
Shit min torsdag nästa vecka skrämmer mig så här ser den ut

  • Matte nationella :S:S
  • Engelska muntlig bokrecension
  • No redovisning ( om hjärtat igen, fast denna gången för sjuor ) haha min lärare tyckte de va så bra, o för att få ett mvg i slut betyg skulle vi visa sjuorna oxå
så jaaa massor med grejer :S:S
palla

Jag har helt slut på bloggiddeer helt seriöst, tror det det blir bättre till helgen då de händer mer!!!

SKIT SUGEN PÅ SUSHI :((:_(



något helt random... bha jag som tycker Micah är fett ful ?








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious