Dagen!

  2011-04-25 / 21:55:07 / R A N D O M D A Y /
Varit ute liteo kört med alex o sanna
Sen gick vi in sen va vi inne hos sannao fulade oss sen gick vi ut en stund o träffa dennaN
sen gick vi hem o hämta pengar för sanna skulle käka i pizzerian
påvägen träffa vi nasse o kreativa simon som oxå ville käka så satt vi i pizzerian o åt eller domo snakkade
ruligt ruligt
Tror inte ens det är ngn ide jag visar mitt hår
det är ingen skillnad, bara skiftar i solen o min utväxt röd
Ja jag skäms, har aldrig varit så här ful i håret, funderar på om jag ska färga om de svart...
shit jag är sanna nr2 då ju..

låg o solade en stund fick lite färg... eller??


lite..


din mamma

EYY VADÅ SANNA NR 2 HAHAHAHHAHA FUCK YOU JUDE

2011-04-25 @ 22:19:27
URL: http://sannaaisha.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious