Bytt blogg nu!!

  2011-04-13 / 21:07:35 / R A N D O M D A Y /
det blev blogg.se trots allt
Hoppas ni fortsätta följa! o hoppas ni blir fler nu när det är snabbare o lättare att komma in
NU FÅR NI FAKTISKT LÄSA
för jag har skitit i att plugga ( förlåt vivi )
O gjort designen AS SVÅRT
tom svårare än engelskan  HAHA lol
Ska faktiskt ta o plugga nu sista inlägget för idag!
Ser nästan ingen skillnad på denna o den andra
Klicka på bilden för att kolla på den andra! :D:D



När jag har tid ska jag överföra alla inlägg till denna bloggen
Hur +
Jo jag lägger tidinställda tillbaka FETT Jobbigt o kopiera o sånt
men vi ll ha kvar mina gamla inlägg :(
Här ser ni mina andra inlägg från typ 2009 har ju haft denna bloggen innan!
Trodde aldrig jag skulle byta men here I am!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious