Bad ass

  2011-04-30 / 10:04:24 / R A N D O M D A Y /
hahah jag vaknade vid 8 för mitt öra shit :(
så jag låg o tyckte synd om mig själv o tänkte: OM JAG SKA VAKNA SÅ TIDIGT SKA MINA VÄNNER GÖRA DET OXÅ
Vid 10 tiden ringde jag med dolt till : sarah, sanna INGEN svarar, men NINA svarar HAHAHAHA
(alex, bli inte lessen att jag nt störde dig, du har nt comviq, puss! )
HAHAHA

nina: JAG VILL SLÅ DIG I ANSIKTET
Linda: Jag ringer dig imon oxå bha så du vet
nina: gör du de kommer jag springa till dig samtidigt som vi snakka o slå dig i ansiktet!!!!

badass är jag, sen ringde jag jenny men hon va vaken då var de inte roligt längre



Steffo

Du kan använda mitt ansikte som boxboll om Du vill.

2013-05-05 @ 00:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious